"Geleceğe Orman" uygulaması 100 bin katılımcıya ulaştı
Türkiye İş Bankası'nın sürdürülebilir bir gelecek hedefi kapsamında hayata geçirdiği "Geleceğe Orman" uygulaması, 100 bin katılımcıya ulaştı. Uygulama kapsamında toplamda 1.247 fidan bağışı gerçekleşti.
Yayınlanma :
22.02.2022 13:52
Güncelleme :
22.02.2022 13:57
Bankanın Eylül 2021'de İşCep üzerinden müşterileriyle buluşturduğu uygulamada, kullanıcıların çevreye duyarlı bankacılık işlemleri ve gündelik hayatlarındaki aktivitelerle topladıkları karbon puanlar belli bir limite ulaştığında fidana dönüşüyor. Başladığı tarihten bu yana 100 bin katılımcının 39,2 milyon karbon puan topladığı uygulama kapsamında 1.247 fidan bağışı gerçekleşti. Banka bugüne kadar uygulama kapsamında kullanıcılar tarafından TEMA Vakfı'na bağışlanan fidanlara ek olarak 1.250 fidan bağışında bulundu.
Günlük aktivelerle kazanılan karbon puanlar fidana dönüşüyor
Banka müşterileri uygulama üzerinden Geleceğe Orman'a katılarak; otomatik ödeme talimatı vermek, Bankamatik işlemlerinden sonra makbuz almamak, dijital hesap özeti tercih etmek gibi çevreye duyarlı bankacılık işlemlerinin yanı sıra bisiklete binmek, yürüyüş yapmak gibi günlük hayatlarındaki aktiviteler karşılığında karbon puan kazanıyor. Biriktirilen karbon puanların toplamı 1.000'e ulaştığında ise kullanıcılar, bu puanları TEMA Vakfı'na fidan bağışı yapmak için kullanabiliyor ve TEMA Vakfı tarafından adlarına düzenlenmiş bağış sertifikalarına uygulama üzerinden ulaşabiliyor. Uygulamayla ilk üç yılda toplam 1 milyon adet fidan dikimi yapılması öngörülüyor.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: