Asılsız çağrıları azaltmak için çalışma başlatıldı
DÜZCE (İHA) – 112 Acil Çağrı Merkezi Düzce'de asılsız ve gereksiz çağrı oranını azaltmak için çalışma başlattı. Çalışma çerçevesinde en çok çağrıyı yapan vatandaşlara bilgilendirme ziyaretleri başlatıldı.
Yayınlanma :
07.05.2022 09:50
Güncelleme :
07.05.2022 09:53
Düzce'de asılsız ve gereksiz çağrı oranının düşürülmesi için 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü'nce çalışma başlatıldı. Bu çerçevede çağrı merkezini en çok arayan kişilere yönelik ziyaretler başlatıldı. 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Gönül Günaydın Çabukoğlu ile birlikte Emniyet Müdürlüğü'nden görevli personelinde katılımı ile vatandaşlar tek tek ziyaret edilmeye başlanarak, gereksiz ve asılsız çağrıların azaltılması konusunda bilgilendirmelerde bulunuldu.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: