TV48 ihbar hattına ulaşan bir vatandaş, Milas’ta doğalgaz altyapısı tamamlanmasına rağmen ciddi bir mağduriyet yaşadığını belirtti. Yaklaşık 2,5 ay önce bir mühendislik doğalgaz firmasıyla anlaşma yaptığını ve ücretini peşin olarak ödediğini ifade eden vatandaş, yapılan işlemlerin ardından ortada kaldığını söyledi.
Vatandaşın iddiasına göre, firma tarafından evin içi ve dışı olmak üzere birçok noktada kazı ve kırma işlemleri yapıldı, kaynaklar gerçekleştirildi. Ancak daha sonra bu kaynakların kaçak ve uygunsuz olduğunu iddia eden vatandaş, firma yetkililerinin parayı aldıktan sonra telefonlara çıkmadığını ve ortadan kaybolduğunu iddia etti.
“Evim iki buçuk aydır bu halde” diyen vatandaş, yapılan tesisata güvenmediğini vurgulayarak, can güvenliğinden endişe ettiğini ifade etti. Bahçesinin kazıldığını, evin birçok noktasının kırıldığını belirten mağdur vatandaş, “Bu şekilde doğalgaz kullanmak istemiyorum. Ailemle bu evde yaşıyorum, en ufak bir ihmalde büyük bir tehlike yaşanabilir” dedi.
Yaşadığı sorun üzerine Akmercan Doğalgaz ile de iletişime geçtiğini söyleyen vatandaş, mevcut projenin iptal edilerek tesisatın sökülmesini ve başka bir firmayla yeniden yapılmasını talep ettiğini aktardı. Ancak Akmercan’ın kendisine, eski firmayla iletişime geçip işin tamamlanmasını önerdiğini, bu konuda herhangi bir çözüm sunulmadığını iddia etti.
Kış aylarının en soğuk döneminde olmasına rağmen, parasını ödemiş olmasına karşın 2,5 aydır doğalgaz aboneliğini başlatamadığını söyleyen vatandaş, ne firmadan ne de yetkililerden muhatap bulamadığını ifade ederek yetkililere çağrıda bulundu.
Yorumlar
Kalan Karakter: