Yukarıtaşçılı öğrencileri "Ben de varım" dedi
Zonguldak'ın Çaycuma ilçesinde bulunan Yukarıtaşçılı İlkokulu Ögrencileri Öğretmenleri Fazilet Güneş ve Gülsüm Arslan rehberliginde e Twinning Projesi ile "Ben de Varım" dediler.
Yayınlanma :
01.04.2022 12:53
Güncelleme :
01.04.2022 12:57
Çaycuma Yukarıtaşçılı İlkokulu 1'nci sınıf Öğretmeni Fazilet Güneş ve Samsun Ayvacık Eynel İlkokulu 2'nci sınıf Öğretmeni Gözde Türkmen'in kurucu oldukları "Ben de Varım "e Twinning projesi çerçevesinde, Aralık ayından bu yana farklı ilden öğretmen ve öğrencilerin katılımıyla bir çok etkinliğe imza atıldı.
Her çocuğun özel olduğunu vurgulayarak öğrenme yolculuğunda öğrencileri bedensel, zihinsel ve kültürel olarak geliştirmeyi; öz güven, dijital yetkinlik ve iletişim becerileri kazandırmayı amaçlayan projede Müzik Eğitimi, Ebru Sanatı, Satranç Eğitimi, Okur Yazar Buluşması, Sanal Müze Atölyesi gibi sanatsal webinarlarla öğrenciler uzman kişilerle buluşturuldu. Ayrıca öğrenciler; akrostiş şiir, e-kitap, e-dergi yazarak ve web 2.0 araçlarını aktif kullanarak oyunlar tasarlayıp oynadılar. "Ben De Varım "isimli rap şarkı da yapan öğrenciler yaptıkları tüm etkinlikleri okullarında sergilediler.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: