Vestel, Türkiye'nin en değerli marka sıralamasında 7 basamak yükseldi
Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, 'Türkiye'nin En Değerli Markaları' araştırmasının 2022 sonuçlarını açıkladı. Vestel, 720 milyon dolarlık değeriyle sıralamada 7 basamak birden yükselerek, ilk 5'e girdi ve 4'üncü oldu.
Yayınlanma :
09.06.2022 12:22
Güncelleme :
09.06.2022 12:27
Küresel ölçekte teknoloji şirketi olma vizyonu ile faaliyetlerini sürdüren Vestel, ürünlerini dünyanın 158 ülkesine ulaştırarak Türkiye için değer üretiyor. Ar-Ge ve inovasyona dayalı teknoloji üretimiyle sektöründe dijital dönüşüme öncülük eden marka, ürün ve hizmetleriyle marka değerini yükseltmeye devam ediyor.
Marka son olarak, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'ın her sene açıkladığı Türkiye'nin En Değerli Markaları Araştırması'nda, geçen yıla göre 7 sıra birden yükselerek 4'üncü en değerli marka oldu. İlk 5'e girme başarısı gösteren markanın değeri 720 milyon dolar olarak açıklandı.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: