Turkcell'e iki 'Altın' ödül birden
6'ncı Türkiye Marka Zirvesi kapsamında düzenlenen Altın Marka Ödülleri, törenle sahiplerini buldu. Halk oylaması sonucunda Turkcell, bu yıl iki ödül birden kazandı.
Yayınlanma :
23.05.2022 15:35
Güncelleme :
23.05.2022 15:39
Bu yıl 6'ncısı gerçekleştirilen Türkiye Marka Zirvesi kapsamında Cemal Reşit Rey Kongre Merkezi'nde düzenlenen Altın Marka Ödülleri, törenle sahiplerini buldu. Çevrim içi katılımla gerçekleştirilen halk oylamasında Turkcell, bu yıl iki ödül birden kazandı. İş, ekonomi, kültür, sanat, cemiyet ve medya dünyasından isimlerin katıldığı gecede 'Yılın İletişim Markası' ve 'Yılın Süper Markası' ödüllerini şirket adına alan Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Direktörü İsmail Özbayraktar, etkinlik kapsamında düzenlenen panele konuşmacı olarak katıldı.
Turkcell Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Direktörü İsmail Özbayraktar, panelde yaptığı konuşmada, "Sürdürülebilirlik, aslında hayatın ta kendisi. Etkinin farkında olarak yaşamak, negatif etkini sıfıra indirmek, sağladığın faydayı artırmak demek. Şirket olarak sürdürülebilirliği sosyal sorumluluk olarak değil, bir sosyal zorunluluk olarak görüyoruz. Kimseyi geride bırakmayan teknolojimizle hayata herkesin eşit katılımı için çalışıyoruz. Türkiye'nin Turkcell'i olarak sürdürülebilirliğin çevresel sosyal ve yönetişimsel boyutlarını birbirinden bağımsız değil bütüncül iş yapış şeklimiz olarak ele alıyoruz. Bu kapsamda çeşitlilik ve kapsayıcılığın da sağlanmasını, birlikte daha iyi bir dünya hedefine ulaşma açısından önemli görüyorum" diye konuştu.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: