Teknosa'ya Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri'nden 4 ödül
Türkiye teknoloji perakendeciliğinin ve e-ticaretin öncü markalarından Teknosa, International Customer Experience Awards-Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde 3'ü altın, biri gümüş olmak üzere 4 ödül birden kazandı.
Yayınlanma :
26.11.2021 11:53
Güncelleme :
26.11.2021 12:22
Yeni Neslin Teknosa'sı kapsamlı dönüşüm programıyla dijitalleşme ve müşteri odaklılık konusunda öncü adımlar atan Teknosa, 50 farklı ülkeden 120 şirketin 353 girişimle katıldığı Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde 4 kategoride ödüle layık görüldü. Awards International'ın haziran ayında Türkiye'de ilk kez düzenlediği Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde "En İyi Omnichannel Müşteri Deneyimi" kategorisinde altın ödül kazanarak, uluslararası yarışmaya katılmaya hak kazanan marka, bu kez de "En İyi Dijital Müşteri Deneyimi", "En İyi Dijital Dönüşüm -İş Hayatında 25 Yılın Altında", "Krizde Müşteri Deneyimi" kategorilerinde altın, "Çağrı Merkezi" kategorisinde ise gümüş ödülün sahibi oldu.
Markaların müşteri odaklılık hedefiyle gerçekleştirdiği çalışmaların değerlendirildiği ödüllerde 4 farklı kategoride başarısını tescilleyen Teknosa, Türkiye'de bir ilk olan ve sanal ortamda mağaza deneyimi sunan 'Video-chat', tüketicilere online kanal üzerinden anlık destek sağlayan Web-chat, whatsapp hizmetleri ve sektörde bir ilk olan 'Araçta Teslimat' (Click & Drive) gibi öncü uygulamalarıyla fark oluşturuyor. Firma, müşteri odaklı yönetim ve dijital dönüşüm sürecini ileriye taşıyacak yatırımlarına devam ediyor.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: