Siirt'te 112'ye yapılan çağrıların yüzde 82'si asılsız çıktı
Siirt'te, 112 Acil Çağrı Hattı'na gelen çağrıların yüzde 82'si asılsız ihbar olarak kayıtlara geçti.
Yayınlanma :
10.01.2022 16:06
Güncelleme :
10.01.2022 16:15
Siirt Valiliği, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne yapılan çağrılara ilişkin değerlendirmelerde bulanarak vatandaşları uyardı. Valilikten yapılan açıklamada, 112 Acil Çağrı Merkezleri ve koordinasyon imkanı sağlayan model ile tüm ekiplerin en kısa sürede olay yerine ulaşmalarının amaçlandığı bildirildi. Açıklamada, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğüne gelen çağrıların yüzde 82'sinin asılsız çıktığı vurgulanırken, tek bir şahsın ise 6 ayda 848 kez hattı meşgul ettiğinin tespit edildiği bildirildi. Yapılan araştırmada, hattı meşgul eden kişinin engelli olduğunun anlaşılması üzerine, durumu ailesine aktarıldı. Engelli şahsın annesi, durumu yeni öğrendiğini belirterek çocuğunun 112 Acil Çağrı Merkezini gereksiz yere aramasına engel olacaklarını söyledi.
Vatandaşların daha hızlı, etkin ve verimli hizmet verebilmesi için 112'yi gereksiz yere meşgul edip, asılsız ihbarlarda bulunulmamasının büyük bir önem arz ettiği belirtildi.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: