Seramik hamuruna şekil verdiler
Kütahya Belediyesi Gündüz Çocuk Bakımevi öğrencileri, seramik hamuruna şekil verdi.
Yayınlanma :
18.02.2022 10:43
Güncelleme :
18.02.2022 10:48
Çini sanatının gelecek kuşaklara aktarılmasında önemli bir rol oynayacak olan Kütahya Belediyesi bünyesinde 'Belediye Üniversite El Ele Kütahya İçin Güçlü Bir Geleceğe' projesi kapsamında, Kütahya Belediyesi Gündüz Çocuk Bakımevi'nde ikinci etkinlik gerçekleştirildi.
Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık'ın da katıldığı etkinliğin ilk aşamasında öğrencilerimiz, Çini Sanatçısı ve Eğitmen Emine Arabacı, Proje Katılımcısı Burçin İlkme Çaltı ve Proje Danışmanlık Firma Yetkilisi Ali Asker Al ile birlikte Gündüz Çocuk Bakımevi öğretmenleri nezaretinde, minik eller kendilerine verilen seramik hamurlarıyla tanıştılar, kalıplarla seramik hamurundan şekiller oluşturdular. Etkinliğin ikinci kısmında ise öğrenciler kendilerine verilen kuş figürünü boyadılar.
Çocuklarla birlikte olan Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık ise projenin, çini sanatının gelecek kuşaklara aktarılmasına önemli rol üsteleneceğini ifade ederek emeği geçenlere teşekkür etti.
Proje kapsamında 200 çocuk çini sanatıyla tanıştırılması hedefleniyor.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: