Sağlıkçılar meslekleri için yabancı dil öğreniyor
Yalova Üniversitesi Acil Durum ve Afet Yönetimi Uygulama ve Araştırma Merkezi (YUAFMER) tarafından, 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarına mesleki yabancı dil eğitim modülü ve kendi kendine öğrenme yazılımının kullanımı hakkında bilgilendirme yapıldı.
Yayınlanma :
16.03.2022 17:33
Güncelleme :
16.03.2022 17:39
Yalova 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü, çağrı karşılayıcı ve çağrı yönlendirici personellerine yönelik seminerde yabancı dil çağrı sayısının yıllık 87 bin olduğu ve her yıl bu sayının artığı bildirildi. Acil durum çağrı karşılayıcı ve çağrı yönlendirici personellerinin mesleki yabancı dil öğrenmelerinin öneminin vurgulandığı eğitimde kendi kendine öğrenme materyalleri ile ilgili uygulamalı eğitim gerçekleştirildi. YUAFMER Müdürü Doç. Dr. Mehmet Direk tarafından verilen eğitime Yalova 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Muharrem Bukan da katıldı.
112 Çağrı Merkezinde görevli AFAD, İl Sağlık Müdürlüğü, Yalova Belediyesi İtfaiyesi Müdürlüğü, İl Jandarma Komutanlığı, İl Emniyet Müdürlüğü ve Orman Müdürlüğü personelleri katıldı.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: