Hakkari'de "18 Mart Çanakkale Deniz Zaferi ve Şehitleri Anma Günü" programı
Hakkari'de 18 Mart Çanakkale Deniz Zaferi ve Şehitleri Anma Günü dolayısıyla tören düzenlendi.
Yayınlanma :
18.03.2022 12:41
Güncelleme :
18.03.2022 12:45
Hakkari Valiliği önünde düzenlenen törende, çelenk sunumuyla başladı. Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından törene Atatürk Kültür Merkezi'nde devam edildi. İl Milli Eğitim Müdürlüğünün koordine ettiği program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunması ile başladı. Gazi Mustafa Kemal Anadolu Lisesi Tarih Öğretmeni Seda Danyıldızı Yılmaz'ın günün anlam ve önemini belirten konuşmasının ardından Çanakkale Belgeseli izletildi. Öğretmen ve öğrencilerin canlandırdığı Çanakkale Zaferi konulu tiyatro gösteriminin ardından Güzel Sanatlar Lisesi öğrencilerinin Yemen Türküsü seslendirildi. Oratoryo ile devam eden programın sonunda sahneye çıkan Vali ve Belediye Başkan Vekili İdris Akbıyık, "Bizler, bu vatanda nefes alıyorsak şehitlerimizin sayesindedir. Mevzu vatan olunca, bayrağı, toprağı ve ilahi kelimetullah için canlarını seve seve veren bir milletiz. Ruhları şad olsun, programı hazırlayanlara teşekkür ederim" dedi.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: