"Göç ve Çocuk" temalı resim yarışması
Osmaniye'nin Sumbas ilçesinde "Göç ve Çocuk" temalı resim yarışmasında dereceye giren iki öğrenciye ödülleri verildi.
Yayınlanma :
17.12.2021 13:35
Güncelleme :
17.12.2021 13:45
Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından düzenlenen "Göç ve Çocuk" temalı resim yarışmasında Osmaniye genelinde dereceye giren öğrencilerin ödülleri Sumbas Kaymakamı Mehmet Furkan Taşkıran tarafından verildi. Kaymakam Taşkıran, yaptığı açıklamada, "Diyanet İşleri Başkanlığınca ülkemizde bulunan göçmenlerin sahih dini bilgi ile aydınlatılması, din hizmetlerinden yeterli düzeyde istifade edebilmeleri ve toplum ile uyumlarına katkı sağlamak amacıyla yapılan çalışmalar kapsamında 15-20 yaş aralığındaki gençlerin katılımıyla Türkiye geneli "Göç ve Çocuk" temalı düzenlenen resim yarışmasında Osmaniye genelinde dereceye giren Sumbas Çok Programlı Anadolu Lisesi öğrencileri Vildan Dalkılıç ve Güllü Sultan Çullu'yu tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum" dedi.
Göç ve Çocuk" temalı resim yarışmasında Korkut Ata Üniversitesi Resim Bölümü Öğrencisi Fatma Dağ birinci, Sumbas Çok Programlı Lisesi öğrencilerinden Vildan Dalkılıç ikinci, Güllü Sultan Çullu üçüncü oldu.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: