Gediz'de öğrenciler Türk Müslüman bilim adamlarını tanıttılar
Kütahya'nın Gediz İlçesinde Atatürk Ortaokulu öğrencileri e-Twinning projesi çerçevesinde Türk Müslüman Bilim insanlarını tanıttılar.
Yayınlanma :
07.05.2022 14:25
Güncelleme :
07.05.2022 14:27
Teknoloji ve Tasarım öğretmeni Serpil Algün ve öğrencileri Türk Müslüman bilim adamlarını tanıtmak amacıyla yaptıkları projede bilim insanlarının kılığına girdiler. Öğrenciler ayrıca okulun belirli bölgelerinde panolar hazırlayıp, Türkçe ve İngilizce videolar hazırladılar.
Altın çağın bilim insanları e- twenning projesi ile yüzyıllar öncesinde yaşamış Türk Müslüman bilim insanlarımızı ve öncülük ettikleri bilim alanlarını tanıttıklarını ifade eden Proje sorumlusu Serpil Algün; "İslamiyetin altın çağını yaşadığı zamanlarda bilimin, araştırma ve incelemenin ne kadar önemli olduğunun üzerinde durup gözler önüne serilmesi ve bilimin her daim durmadan ilerlediğini tarihe tanıklık ederek geliştiğini açıklamaya çalıştık. Projede yer alan öğrencilerimiz projenin ilerleme sürecinde aktif rol oynayıp hem öğrendiler hem eğlendiler. Böylece bilgiyi unutulmaz bir yöntemle akıllarda kalıcı olmasını sağladılar" ifadelerini kullandı.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: