Finike İsmail Erol Ortaokulu Erasmus ortaklarını Finike'de ağırladı
AB Erasmus+ KA201 projesi kapsamında Finike İsmail Erol Ortaokulu'nun da yer aldığı "The past-an evolved gateway to the future" isimli proje ortaklarını Romanya, Bulgaristan,Kuzey Makedonya ve Adana'dan gelen 29 öğretmen Finike'de 5 gün süren hareketliliğe katılım sağladı.
Yayınlanma :
18.02.2022 16:09
Güncelleme :
18.02.2022 16:15
Finike İsmail Erol Ortaokulu Okul Müdürü Zeynep Karacan, AHENK projesi kapsamında yer alan bu proje çerçevesinde ilköğretim ve ortaokullar kademsinde İsmail Erol Ortaokulu'nun ilk defa Finike ilçesinde Erasmus+ projesi gerçekleştiren okul olduğunu, projenin amacının ise Kültürel Miras olduğunu dile getirdi. Okul korosu, halk oyunu gösterisi, fotoğraf sergisi ve Türk ve Akdeniz mutfağına özgü geleneksel yemek sunumları ile Balkan ülkelerinden ve Adana'dan gelen 29 kişilik öğretmen ekibine İsmail Erol Ortaokulu ev sahipliği yaptı. Ardından proje ekibi Finike İlçe Kaymakamı Zafer Sağ ve Finike Belediye Başkanı Mustafa Geyikçi'ye de ziyarette bulundular. Ekip, 5 gün boyunca Finike, Demre ve Elmalı ilçelerinde bulunan tarihi, kültürel ören yerlerini ve müzelerini ziyaret etti.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: