Düzce Belediyesi Beyaz Masa çözüm odaklı çalışıyor
Düzce Belediyesi ile vatandaş arasında köprü vazifesi gören 153 Beyaz Masa gelen tüm talep ve şikayetleri anında ilgili birim müdürlüklerine aktarıyor.
Yayınlanma :
26.01.2022 10:54
Güncelleme :
26.01.2022 11:00
Düzce Belediyesi 153 Beyaz Masa birimi, Düzcelilerle hem yüz yüze hem telefon ile hem de dijital ortamda iletişim kurarak sorunların bir an önce çözülmesine katkı sağlıyor. Belediye merkez hizmet binası ve Bahçeşehir hizmet binasında bulunan Beyaz Masa ofislerinde vatandaşlar her türlü belediye iş ve işlemleri, şikayetlerini ve taleplerini kolaylıkla iletebiliyor.
7 gün 24 saat esasına göre özveri ile çalışan Beyaz Masa personeli, güler yüzü ve çözüm odaklı anlayışı ile vatandaşlara kılavuz oluyor. Vatandaşlardan alınan sorun ve talepler anında birimlere iletilerek sorunun çözüme kavuşturulması sağlanıyor.
Beyaz Masa, talep ve şikayetlerin ilgili birimlere iletilerek sorunların yerinde çözümü başta olmak üzere doğru ve etkili iletişim teknikleriyle Düzceliler ile Belediye arasındaki bağın en büyük temsilciliğini yapmaya devam ediyor.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: