Çocuklar 'Donguri' ile matematik öğreniyor
Tepebaşı Belediyesi Matematik Evi'nde eğitimlere katılan çocuklar, eğlenceli ve görsel düşünme becerisini geliştiren Japon Donguri yöntemi ile kolayca matematik öğrenmenin keyfini yaşıyor.
Yayınlanma :
14.12.2021 14:24
Güncelleme :
14.12.2021 14:30
Tepebaşı Belediyesi'nin her yaştan bireyi matematiğin gerçek dünyası ile tanıştırmayı amaçlayan Matematik Evi, "çizerek matematik öğrenme" yolu olarak bilinen Japon Donguri yöntemini öğrenciler ile buluşturuyor. Merkezde kullanılan farklı metotlardan biri olan Donguri, katılımcı çocuklara eğlenceli bir matematik serüveni sunuyor. Zor bir ders olarak bilinen matematik, bu yöntem ile eğlenceli ve merak uyandıran bir hal alıyor. Matematik Evi'nde hem çocuklar hem de yetişkinlere yönelik gerçekleştirilen Japon Donguri yöntemi ile matematik dersleri de yoğun katılım ile sürüyor.
2021 yılında 7-10 yaş arası bin 455 öğrenci donguri eğitimlerine katılırken, 10-18 yaş arası ortaokul ve lise grubunda yer alan 391 öğrenci de materyal destekli çeşitli matematik eğitimleri olmak üzere Matematik Evi'ndeki programlardan yararlandı. 7-10 yaş arası 150 öğrenci de eğitimlere katılmaya devam ediyor.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: