Çağrı personellerine iletişim eğitim verildi
DÜZCE (İHA) – Düzce 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü'nde görevli personellere, iletişim becerilerinin arttırılması amacıyla eğitim verildi.
Yayınlanma :
19.12.2021 09:49
Güncelleme :
19.12.2021 09:57
Düzce'de tüm çağrıları ilk karşılayan ekiplere çeşitli eğitimler verilmeye devam ediyor. Düzce 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Gönül Günaydın Çabukoğlu'nun önderliğinde personellere yönelik iletişim eğitimi verildi. Eğitime, Düzce Valisi Cevdet Atay da katıldı. Seminerde çağrıları ilk karşılayarak vatandaşlara hizmet veren personellere iletişim becerilerinin geliştirilmesi ile ilgili bilgilendirmelerde bulunuldu.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: