18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi konuşuldu
18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferinin 107. Yıl dönümü anma programı kapsamında Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Tarih Bölümü Öğretim Üyesi ve Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Bölüm Başkanı Dr. Öğretim Üyesi Sinan Yüksel "Birinci Dünya Savaşlarında Çanakkale Cephesi" başlıklı konferans verdi.
Yayınlanma :
17.03.2022 09:46
Güncelleme :
17.03.2022 09:51
Tahir Karauğuz Konferans Salonunda gerçekleştirilen konferansta Dr. Öğretim Üyesi Sinan Yüksel Çanakkale Cephesinde Osmanlı askerlerinin varlık yokluk savaşı verdiklerini, iman gücü ve vatan sevgisi ile kendilerinden üstün olan İtilaf Devletlerinin ordularını büyük bir yenilgiye uğrattıklarını söyledi. Deniz muharebesinde kazanılan galibiyetten sonra Gelibolu Yarımadasında yapılan kara savaşlarının kazanılmasında Mustafa Kemal'in üstün gayret ve çabalarının etkili olduğunu belirten Dr. Öğretim Üyesi Yüksel, Çanakkale Zaferinin 107. Yılını kutladı. Yüksel, bu büyük Zaferin kazanılmasını sağlayan başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere tüm şehitlerie rahmet dileyerek konuşmasını tamamladı.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: