MİLAS BELEDİYESİ'NDEN YETERSİZ SİREN SESİNE İLİŞKİN AÇIKLAMA GELDİ

Milas Belediyesi, 10 Kasım'da saat 09.05'te gerçekleştirilen siren sesi anonsunda yaşanan teknik arıza hakkında bir açıklama yaparak vatandaşlardan özür diledi.

Belediyenin resmi açıklamasında şu ifadelere yer verildi:

“Değerli Vatandaşlarımızın Dikkatine!

10 Kasım saat 09.05 itibariyle Muğla bölgesindeki bütün telsiz sistemlerinin devreye girmesi nedeniyle havada oluşan frekans yoğunluğundan dolayı ilçemizde bazı bölgelerde ve farklı ilçelerde teknik aksaklıklar oluşmuş ve sahadaki ses cihazları çalışmamıştır. Zabıta merkezimizden siren açılmasına rağmen yaşanan teknik arızadan dolayı tüm hemşerilerimizden özür diliyor, bir kez daha Atamızı saygı ve rahmetle anıyoruz.”

Değerli basın mensuplarımız; sabah anons sisteminde yaşanan teknik arıza sonucunda siren sesinin duyulmaması nedeniyle Belediyemizin yapmış olduğu açıklamadır. Bilgilerinize…

Milas Belediyesi Milas